پرفروش ترین لپ تاپ های بازار

پرفروش ترین لپ تاپ های بازار
زمان مطالعه مطلب 7 دقیقه

در این مطلب به معرفی پرفروش ترین لپ تاپ های بازار، از مدل های گیمینگ و گران قیمت تا مدل های مقرون به صرفه ای که جهت امور روزمره توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند، می پردازیم. با پیشرفت فناوری و کاهش قیمت، لپ تاپ ها جای کامپیوترها را تا حد زیادی گرفته اند. لپ تاپ نیز مانند موبایل و تبلت توسط برندها و مدل های بسیار زیادی در بازار عرضه می شود که انتخاب برند و مدل مناسب لپ تاپ برای خریداران بسیار دشوار شده است. در این مطلب فهرستی از برندها و مدل های پرفروش لپ تاپ در بازار و همچنین محبوب‌ترین آنها، تهیه شده تا به خریداران این محصول جهت انتخاب و خریدی بهتر یاری برسانیم.

برندها محصولات خود را با قابلیت ها و قیمت های متفاوتی جهت استفاده خریداران خاصی به بازار عرضه می‌کنند. در واقع هر برند، گروه خاصی از خریداران را هدف قرار می دهد و مطابق نیازهای آن گروه، محصولات خود را ارائه می دهد. افراد حرفه ای و یا کسانی که بودجه کافی دارند، معمولا از برندهای مایکروسافت سرفیس و مک بوک پرو استفاده می کنند اما برندهای دل و لنوو به دلیل دارا بودن قیمت مناسب تر نسبت به سایر برندها، طرفداران به مراتب بیشتری دارند. کاهش قیمت آی ‌لایف و شیائومی باعث شده تا سهم این برندها در بازار، در پی افزایش قرار گیرد.

کارایی و قیمت مناسب محصولات معرفی شده سبب آن گردیده که این برندها و مدل ها در بازار، در دسته محبوب‌ترین مدل هایی قرار بگیرند که از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین اگر تصمیم به خرید نوت بوک و الترابوک دارید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

 

لپ تاپ ایسوس
لپ تاپ ایسوس

 

برند ایسوس

اولین برندی که میخواهیم به عنوان  یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های بازار در مورد آن صحبت کنیم برند ایسوس است . یکی از خوشنام ترین شرکت های تولیدکننده سخت افزار در دنیا، شرکت تایوانی ایسوس می باشد که لپ تاپ‌ هایش را در سری‌ های ذن ‌بوک، ویوو بوک و گیمینگ به بازار عرضه کرده است.

الترابوک‌ های سری ذن‌ بوک به دلیل کیفیت بالا، وزن پایین و بدنه باریکی که دارند، جهت استفاده مدیران و صاحبان کسب و کار توصیه می‌شوند و سری ویوو بوک نیز یکی از سری های محبوب در بین دانشجویان و دانش آموزان می باشد.

ویوو بوک R521FL یکی از محبوب ترین لپ تاپ های این شرکت می باشد که اطراف نمایشگر آن را حاشیه اندک ۱۵.۶ اینچی در بر گرفته است و دارای ظاهری چشم نواز است. این مدل به دلیل داشتن پردازنده ای نسل هشتمی از نوع اینتل Core i5 8265U که از قدرت بالایی برخودار است و ۸ گیگابایت رم از نوع DDR4 ، پردازش هر برنامه ای برایش امکان پذیر است.

شرکت ایسوس پردازشگر گرافیکی انویدیا GeForce MX230 را برای این مدل در نظر گرفته که پردازش بازی و رندرهای گرافیکی را برای کاربرانش آسان می کند.

اگر به دنبال لپ تاپ های ارزان این برند در بازار هستید، ویوو بوک F540NA – X یکی از ارزان ترین لپ تاپ‌های ایسوس می باشد. این مدل علیرغم داشتن ظاهری جذاب، به پردازنده سلرون ۳۳۵۰ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است.

آنچه که این مدل را به موردی مطلوب جهت استفاده نرم افزارهای سبک مانند آفیس تبدیل کرده است، کیبورد جزیره ای و ترک پد سازگار با فرمان‌ های چند لمسی آن می باشد. فناوری ‌های Splendid و Eye Care در هنگام تماشای فیلم با لپ تاپ، از چشمان کاربران محافظت کرده و اسپیکرهای سونیک مستر تلاش می کنند تا صدای گوش نوازی را تولید کرده و به گوش کاربران برسانند.

 

لپ تاپ لنوو
لپ تاپ لنوو

 

برند لنوو

دومین برندی که میخواهیم به عنوان  یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های بازار در مورد آن صحبت کنیم برند لنوو است . 

محصولات متنوع که در رده های قیمتی متفاوت توسط این شرکت چینی به بازار عرضه شده است شامل یوگابوک‌ هیبریدی تا تینک‌ پدهایی که از محبوبیت خاصی برخودار هستند و سری اقتصادی ایدیاپد، می شود. جهت استفاده روزمره دانشجویان و افرادی که فقط از مرورگرها یا نرم افزارهای سبکی مانند آفیس استفاده می کنند، مدل های اقتصادی این برند بسیار مناسب است.

سری ایدیاپد ۳۳۰ لپ تاپ های لنوو که دارای نمایشگر با ابعاد ۱۵.۶ ‌اینچ، وضوح تصویر HD و روکشی مات جهت مشاهده فیلم، از سری لپ تاپ های پرفروش این برند هستند. ایدیاپدهایی که قیمت آنها از ۵ میلیون کمتر است، از پردازنده سلرون استفاده می کنند که چندان توصیه نمی شود. به همین دلیل مدل هایی که به پردازنده اینتل Core i3 مجهز هستند، پیشنهاد می شوند.

یکی از انتخاب های خوب و مناسب برای افرادی که از نظر اقتصادی و صرف هزینه مشکل خاصی ندارند و تصمیم به تهیه لپ تاپ برای بازی و یا پرداز‌ش‌ های سنگین گرافیکی دارند، مدل لنوو Legion Y540 می تواند یکی از برترین انتخاب ها باشد. در این مدل به دلیل وجود پردازنده Core i7 نسل ۹ اینتل، رم DDR4 16 گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 6 گیگابایتی، قابلیت نصب تمام نرم افزارها و بازی ها را دارد.

 

لپ تاپ ایسر
لپ تاپ ایسر

 

برند ایسر

پردتور و سوییفت از سری الترابوک ‌های پرچمدار است که ضمن معرفی آنها، شرکت تایوانی ایسر به شهرتی خاص دست پیدا کرد . به علاوه، این برند، از تبحر خاصی نیز در تولید نوت بوک های میانرده و اقتصادی برخوردار است.

نیترو، پردتور، تراول میت، وان، سوییفت، اسپین، سوییچ و اسپایر، از سری محصولات این برند هستند که به بازار عرضه می گردند . در ایران سری اسپایر این برند از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و نسبت به سایر سری ها، از استقبال بیشتری توسط کاربران برخودار است.

اسپایر مدل A315-53G-88SC که دارای رم ۸ گیگابایتی، پردازنده Core i7 نسل هشت و گرافیک انویدیا MX130 است، خیال کاربران را جهت انجام امور روزمره و همچنین نصب و اجرای نرم افزارها و بازی های گرافیکی سبک، راحت می کند.

اگر به دنبال یک مدل قدرتمند از این برند هستید، سری نیترو مدل ۵ AN515-54 که دارای مشخصاتی از قبیل، رم ۱۶ گیگابایتی، پردازنده Core i7، گرافیک ۴ گیگابایتی و رزولوشن Full HD می باشد، برای شما پیشنهاد می شود . در همان لحظه اول که چشمتان به رنگ های قرمز و مشکی آن می افتد، قدرتمندی این مدل را احساس می کنید .

همچنین این مدل می تواند یک انتخاب مطلوب جهت استفاده طراحان و گرافیست هایی باشد که قصد دارند از لپ تاپ خود جهت طراحی استفاده کنند .

 

لپ تاپ اپل
لپ تاپ اپل

 

برند اپل

برند اپل هم که قطعا جزو یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های بازار محسوب میشود . 

از دلایل مورد توجه بودن اپل میتوان به : 

  • داشتن طراحی های باریک و جالب توجه
  • سیستم عامل های اختصاصی و
  • همچنین کارایی فوق العاده، اشاره کرد . این مسئله باعث شده در دنیا جزو پرفروش ترین الترابوک ‌های پریمیوم شناخته شوند. مک بوک پرو ۱۳، ۱۵ و ۱۶ اینچی و همچنین مک بوک ایر که یکی از مدل های ارزان تر این برند می باشد، از سری محصولات این شرکت هستند که در حال عرضه به بازار می باشند.

خریداران بسیاری در ایران از تعمیر مک بوک ایر به دلیل داشتن قیمت پایین تر نسبت به سایر سری ها و همچنین کارایی مطلوبی که دارد، استفاده می کنند. از خصوصیات ویژه این محصول که نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جنس بدنه آلومینیومی
  • ضخامت کمتر از ۲ سانتی متر
  • وزن بسیار پایین
  • حمل و نقل و جا به جایی آسان و راحت
  • عرضه شده در دو نسخه ۱۱.۶ اینچی و ۱۳.۳ اینچی
  • پردازنده Core i5
  • رم ۸ گیگابایتی
  • حافظه داخلی (SSD) 128 گیگابایتی

اگر فکر می کنید که نمایشگر این مدل از ابعاد کوچکی تشکیل شده و شما نیازمند مدلی با نمایشگر بزرگتر از این برند هستید می توانید مک بوک پرو مدل MVVL2 2019 را که دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی می باشد، انتخاب کنید.

اگر بخواهیم از ویژگی های دیگر این مدل صحبت کنیم باید به سخت افزارهای قوی تر نسبت به لپ تاپ های هم رده، بهره گیری از رزولوشن Full HD پنل رتینا، حافظه داخلی  (SSD) 512 گیگابایتی و پردازشگر گرافیکی رادئون Pro 5300M اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت لپ تاپ های این سری نسبت به لپ‌تاپ‌های سری مک بوک ایر، ۳ برابر گران تر هستند.

 

لپ تاپ اچ پی
لپ تاپ اچ پی

 

برند اچ پی

آخرین برندی که قصد داریم به عنوان یکی دیگر از پرفروش ترین لپ تاپ های بازار آن را به شما معرفی کنیم برند اچ پی است . یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لپ تاپ که محصولاتی با تنوع بسیار بالا تولید می کند، شرکت اچ پی می‌باشد.

به عنوان مثال، از سری هایی که جهت انجام امور دانشجویان مناسب است می توان به نوت بوک و پاویلیون اشاره کرد. اومن از سری لپ تاپ هایی است که با توجه به اینکه دارای طراحی خاصی می باشد و برای ساخت آن از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده شده است، برای استفاده گیمرها بسیار مناسب است.

 از خصوصیات سری های اسپکتر و انوی، طراحی ظاهری منحصر به فرد و زیبا و همچنین ضخامت بسیار کم است . این باعث شده تا کاربران حرفه ای که از سیستم جهت انجام امور تخصصی استفاده می کنند، مورد هدف قرار گیرند. این سری از نوت بوک های برند اچ پی به دلیل قیمت مناسبی که دارند، از طرفداران بسیاری برخودار هستند. سری اومن نیز به دلیل داشتن قدرت بالا خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

مدل da1023nia برند اچ پی دارای رم ۴ گیگابایتی و پردازنده Core i5 اینتل نسل هشتمی می باشد . این مدل جهت استفاده های روزمره کاربران مفید و کافی است. یکی از ویژگی های این مدل نسبت به سری ایدیاپد برند لنوو، کارت گرافیک اختصاصی MX110 می باشد . اما این ویژگی برای قیمت بالایی که این مدل نسبت به سری ایدیاپد قابل توجیه نمی باشد.

یکی دیگر از لپ تاپ های پرفروش برند اچ پی، سری اومن مدل ۱۷-AN104NE می باشد . این لپ تاپ از سخت افزارهای قدرتمندی تشکیل شده . دارای نمایشگری از نوع IPS با وضوح تصویر FULL HD می باشد. ابعاد این نمایشگر ۱۷.۳ اینچ است . این صفحه نمایش به شما این تضمین را می دهد که محتوایی بسیار باکیفیت و خیره کننده را به شما نمایش دهد.

رشرکت اپل کمپلکس ارائه دهنده خدمات تعمیرات از جمله  تعمیر اپل تی وی ، تعمیر اپل واچ ، تعمیر مک بوک و تعمیر آیپد و تعمیر آل این وان اپل و تعمیر گوشی آیفون می باشد . برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *